لیست وکلا رایمندوکیل

لیست وکلای خانم تهران

لیست وکلای خانم تهران ✔️ | مشاوره تخصصی وکلای خانم تهران | حق الوکاله وکلای خانم تهران

لیست وکلای خانم تهران

وکیل مونا الماسی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری
مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری
  •  وکیل پایه یک دادگستری
  • بیش از ۶ سال سابقه حقوقی
  • عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
  • کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

مرجانه فشنگچی وکیل پایه یک دادگستری
مرجانه فشنگچی وکیل پایه یک دادگستری
  • وکیل پایه یک دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • رتبه دو رقمی آزمون وکالت و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
  • بیش از ۱۵ سال سابقه

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان (امور ثبت برند و شرکت ها) تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

 

هدیه عرفانیان کارشناس امور ثبت برند و شرکت ها
هدیه عرفانیان کارشناس امور ثبت برند و شرکت ها
  • کارشناس حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی
  • خدمات ویژه شرکت های تجاری اعم از نمایندگی در انواع مذاکرات،داوری و مصالحه، ثبت برند و…
  • حدود 10 سال سابقه کاری

تماس جهت اعطای وکالت


وکیل فاطمه مرادی حقیقت تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری
فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری
  • وکیل پایه یک دادگستری
  • عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
  • بیش از 17 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت


وکیل ملیحه سنگ سفیدی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

ملیحه سنگ سفیدی وکیل پایه یک دادگستری
ملیحه سنگ سفیدی وکیل پایه یک دادگستری

 

  • وکیل دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق
  • عضو وکلای مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


خانم فریبا رنجبر
امتیاز ۳ ستاره

فریبا رنجبر کارآموز وکالت
فریبا رنجبر کارآموز وکالت
  • کارآموز وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری البرز
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه شهید بهشتی

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه

 

پرونده های موفق وکلای خانم تهران وکلای رایمند

1.پرونده قتل همسر به دليل رابطه نامشروع وی که موفق به رفع اتهام متهم شد.

2.گرفتن رفع اتهام برای موکلی که متهم به رابطه نامشروع و زنای محصنه شده بود.

3.گرفتن حکم اعدام و دریافت دیه برای شخصی که متهم به سرقت مسلحانه و تجاوز به یک خانم شد.

و …

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که وکالت پرونده ایشان را خانم ها برعهده بگیرند. این افراد به دلیل ارتباط راحت تر و درک متقابلی که وجود دارد وکلای خانم را برای مشاوره پرونده ها و اعطای وکالت در حوزه های تخصصی مختلف انتخاب می کنند. در این بین بسیاری از افراد درباره حوزه های فعالیت وکلای خانم تهران و دانش و تجربه آن ها اطلاعات زیادی ندارند. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای این که اطلاعات بیشتری از فعالیت خانم در رشته وکالت به دست آورید و با لیست وکلای خانم تهران آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی وکلای خانم تهران

از زاویه دید هر کسی فردی که به عنوان وکیل برای وکالت پرونده خود انتخاب می کند، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به عبارتی برای اینکه افراد قانع شوند تا وکیل مورد نظر خود را برای اعطای وکالت پرونده خود و موفقیت در آن پرونده انتخاب کنند، باید ویژگی هایی که مد نظر آن ها است را داشته باشد. این ویژگی ها سبب می شود تا افراد احساس امنیت خاطر و راحتی بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با وکیل خود داشته باشند.

در این بین ویژگی هایی وجود دارد که بین تمام وکلای خانم تهران مشترک است و داشتن آن ویژگی ها از لزوم انتخاب یک وکیل موفق محسوب می شود. لیست وکلای خانم تهران نام برده شده، دارای این ویژگی ها می باشند و شما می توانید با اطمینان خاطر، وکیل خانم مورد نظر خود را برای اعطای وکالت انتخاب کنید. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

مورد اعتماد و صادق باشد

یکی از ویژگی های وکیل خوب صداقت او است. به عبارت دیگر وکیل خانم باید صادقانه تمامی شرایط پیش روی پرونده را با موکل خود به اشتراک بگذارد. صداقت یکی از ویژگی هایی است که باعث کسب اعتماد افراد می شود. هم چنین وکیل خانم در تهران باید در نگهداری از اسرار موکل خود از هیچ تلاشی دریغ نکند و نسبت به حفظ راز موکل خود احساس مسئولیت داشته باشد.

 شنونده خوبی باشد

یکی از ویژگی هایی که در خانم ها بسیار دیده می شود، این است که آن ها شنوده های بسیار خوبی هستند. این موضوع به موکل ها کمک می کند تا بتوانند احساسات خود را با وکیل خود به راحتی در میان بگذارند، در حالی که هیچ واهمه ای از قضاوت شدن نداشته باشد. شنیده شدن و بیان احساسات باعث بروز احساساتی می شود که در خیلی از مواقع به وکلا کمک می کند تا تصمیمات بهتری حول پرونده بگیرند. در حقیقت وکیل خوب باید علاوه بر اینکه شنونده خوبی است، بهترین تصمیم گیری را پیرامون پرونده موکل خود داشته باشد و این تصمیم گیری را بدون دخالت قضاوت های بیجا داشته باشد.

اجتماعی باشد

یکی از ویژگی هایی که کمتر به آن توجه می شود، اجتماعی بودن وکلا است. به این صورت که وکلایی که راحت تر می توانند با افراد گوناگون ارتباط برقرار کنند، این توانایی به آن ها کمک می کند تا پرونده های گوناگون را با سرعت بیشتری به سرانجام برسانند. در حقیقت وکلایی که اجتماعی هستند با برقراری دایره ارتباطی قوی با بسیاری از افراد و موکل های خود می توانند با دیگران ارتباطات موثری داشته باشند و با کمک گرفتن از دایره ارتباطی گسترده خود، بسیاری از مشکلات احتمالی که برای پرونده آن ها به وجود می آید را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند.

با تجربه و با سابقه باشد

توجه به سابقه و تجربه وکلا از جمله نکته هایی است که صرفا به جنسیت افراد مربوط نمی شود. در نتیجه این تصور که سابقه وکلای آقا از وکلای خانم بیشتر است، کاملا تصور اشتباهی است. بسیاری از خانم ها در اخذ پرونده های پیچیده و دشوار جسارت بیشتری دارند. به همین دلیل سابقه کاری آن ها پر از پرونده های پیچیده ای است که حل آن از عهده بسیاری از وکلای دیگر بر نمیاد. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می کنیم در اعطای وکالت به وکیل مورد نظر خود ابتدا به سابقه کاری و تجربه شخصی او توجه ویژه ای داشته باشید. شما با مشاهده سابقه لیست وکلای خانم تهران در مجموعه رایمند متوجه می شوید که وکلای خانم این مجموعه دارای سابقه و تجربه زیادی هستند و شما با اطمینان خاطر می تواند وکالت پرونده خود را به ایشان بسپارید.

همچنین بخوانید:  حکم قضایی دخول از پشت با نامحرم

درک متقابل

یکی دیگر از ویژگی هایی که سبب می شود تا افراد متفاوت به خصوص خانم ها تمایل به اخذ وکیل خانم داشته باشند، درک متقابل است. به این معنا که بسیاری از خانم ها تصور می کنند که از طرف خانم های دیگر بهتر درک می شوند یا آسان تر احساسات خود را با آن ها در میان می گذارند. در برخی پرونده ها، مواردی پیش می آید که در میان گذاشتن آن ها با مردان کار سختی به نظر می رسد و افراد به راحتی نمی توانند برخی مسائل شخصی ح.د را با آقایون در میان بگذارند. در این مواقع خانم ها معمولا شنونده های خوبی هستند و با وجود احساس درک متقابل می توانند درباره مسائل گوناگون صحبت کرده و بهترین مشاوره حقوقی ممکن را به موکل خود بدهند. در نتیجه بسیار مورد اهمیت است که موکل در کنار وکیل خود احساس راحتی و امنیت داشته باشد.

ارائه مشاوره تخصصی

در صورتی که به لیست وکلای خانم تهران مراجعه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از وکلای مجموعه رایمند به صورت تخصصی مشاوره می دهند. این ویژگی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به این معنا که برخی از وکلا به صورت تخصصی در برخی از حوزه ها فعالیت می کنند و تجربه و دانش زیادی در آن حوزه های حقوقی دارند. به همین دلیل شما می تواند از لیست وکلای خانم تهران وکیلی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در پرونده مورد نظر شما فعالیت می کند و این توانایی را دارد تا به صورت تخصصی در اینگونه پرونده ها به شما مشاوره بدهد.

وکلای خانم تهران در چه حوزه هایی فعالیت می کنند؟

همانطور که توضیح داده شد، وکلای خانم مجموعه رایمند که در لیست وکلای خانم تهران وجود دارند، به صورت تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی مشغول به فعالیت هستند. این موضوع به این معنا است که لیست وکلای خانم تهران با دانش و تجربه بسیاری در سال های متمادی و با قبول پرونده های مختلف کسب کرده اند، به صورت تخصصی در برخی حوزه های حقوقی فعالیت می کنند. در ادامه به بررسی برخی از این حوزه ها می پردازیم.

وکیل خانم کیفری

با توجه به لیست وکلای خانم تهران با بسیاری از خانم هایی مواجه می شوید که دانش و آگاهی زیادی نسبت به قوانین کیفری در زمینه های مختلف از جمله کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم رایانه ای و… دارند. از آنجایی که پرونده های کیفری دارای حساسیت و دقت بالایی هستند، ما به شما توصیه می کنیم قبل از هرگونه تصمیم گیری عجولانه، ابتدا با وکیل کیفری پرونده خود مشاوره داشته باشید.

وکیل خانم طلاق

یکی از حوزه هایی که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها ترجیح می دهند وکیل خانم انتخاب کنند، مربوط به پرونده های طلاق می شود. اگر چه فعالیت لیست وکلای خانم تهران به پرونده های خانوادگی و طلاق ختم نمی شود و وکلای خانم مجموعه در حوزه های گوناگونی مشغول به فعالیت هستند، بسیاری از افراد برای پرونده های طلاق خود به وکلای خانم مراجعه می کنند و ترجیح می دهند وکالت پرونده طلاق آن ها را وکلای خانم پیگیری نمایند.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران

یکی از ویژگی های لیست وکلای خانم تهران، وکلای تحصیل کرده و دارای سابقه زیاد در حوزه های گوناگون حقوقی است. هرچند که تجربه کاری دارای اهمیت زیادی در پیشرفت پرونده موثر است اما برای برخی از افراد مدرک وکیل دارای اهمیت بسیار زیادی است. از این رو شما می توانید با مراجعه به لیست وکلای خانم تهران، وکیل مورد نظر خود را که دارای مدرک پایه یک دادگستری است، انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن برای دریافت مشاوره حقوقی با او اقدام کنید.

حق الوکاله وکلای خانم تهران

حق الوکاله وکلای خانم تهران با توجه به میزان پیچیدگی پرونده و سابقه وکیل مورد نظر شما انتخاب می شود. به این صورت که در صورتی که وکیل پرونده شما دارای تجربه و سابقه بیشتری باشد، معمولا میزان حق الوکاله بیشتری نیز دریافت می کند. از طرفی بعضی از پرونده ها دارای حساسیت و پیچیدگی های بسیار زیادی هستند و به مدت زمان زیادی نیز برای رسیدگی به پرونده و صدور رای نهایی نیاز دارند. همه این پارامتر ها در میزان حق الوکلای لیست وکیل خانم تهران تاثیر می گذارند. هرچند که این موضوع در پرونده های مختلف متفاوت است و درباره همه پرونده ها صدق نمی کند و استثناعاتی نیز وجود دارد اما در خیلی از مواقع به این شکل است.

با توجه به موضوع توضیح داده شده نمی توان برای همه پرونده های یک حوزه حقوقی مشخص، مقدار مشخصی از حق الوکاله را تعیین کرد و بهتر است شما برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان حق الوکاله وکیل خانم مورد نظر خود حتما درباره شرایط پرونده و میزان حق الوکاله وی برای اعطای وکالت صحبت های لازم را در جلسه مشاوره انجام دهید.

مزایای همکاری با وکلای رایمند

  • حق متعارف وکالت
  • تسریع در روند دادرسی
  • توضیح کامل قوانین حقوقی پرونده موکل
  • جلب اعتماد و رضایت موکل در پیش برد اهداف پرونده
  • حفظ اسرار و اطلاعات پرونده موکلین و اطمینان به عدم افشاگری
  • پیگیری مستمر روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم قوانین حقوقی
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • فعالیت وکلای باتجربه و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…) و کیفری
  • و…

وکالت تخصصی

لطفا به این نوشته امتیاز دهید:

79
امتیاز کاربران: 4.89 ( 7 رای)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام.ابلاغیه جلسه اول اعسار برام اومده ولی داخلش چیزی از آوردن شاهد نگفته. و برای شاهد های من هم ابلاغیه نیومده..آیا باید جلسه اول شاهد هارو ببرم ؟؟

    1. پاسخ وکیل پایه یک دادگستری آقای اسماعیلی: جلسه رسیدگی شما بر مبنای اعسار وتقسیط هست پس شاهد را با خودتون ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

رزرو مشاوره با وکیل