وکیل

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

گروه وکلای رایمند در زمینه‌ های تخصصی و به شکل حرفه ‌ای با بهترین وکلای کشور فعالیت دارد. پرونده‌های قابل طرح در دیوان عدالت اداری بخش از فعالیت ‌های تخصصی این گروه وکلایی را در بر می ‌گیرد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که یک وکیل دیوان عدالت اداری را به موفقیت برساند. در این مطلب شما را با مولفه‌ های تضمین کننده‌ی پرونده ‌های دیوان عدالت اداری آشنا می ‌کنیم. برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44428277-021 و 09374807447 از گروه وکلای رایمند تماس بگیرید. 

آشنایی با دیوان عدالت اداری:

مشکلات و دعاوی حقوقی بین گروه ‌های مختلفی از افراد در یک جامعه بروز پیدا می‌ کند. در قانون نیز مرجع رسیدگی به هر یک از این انواع دعاوی به طور صریح مشخص شده است. اگر مردم شکایاتی از ماموران و واحدها یا آیین ‌نامه ‌های دولتی داشته باشند باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند. این دیوان زیر نظر قوه قضائیه تاسیس و اداره می ‌شود. در نتیجه ریاست دیوان عدالت اداری را نیز رئیس قوه قضائیه تعیین و منصوب می ‌کند. بخش ‌های مختلفی از شکایات در این دیوان از سوی مردم مطرح شده و رسیدگی می‌ شود. با توجه به گستردگی قوانین در این حوزه بهتر است از وکلای متخصص کمک بگیرید. به این ترتیب می ‌توانید از حق خود با تمام ظرفیت قانونی دفاع کرده و پرونده را پیش ببرید. وکلای رایمند در زمینه دعاوی و پرونده ‌های دیوان عدالت اداری در کنارتان هستند تا از حقوق شما خود دفاع کنند.  

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کیست؟

در بخش قبلی با دیوان عدالت اداری و نوع دعاوی قابل طرح در آن آشنا شدیم. حضور وکیل دیوان عدالت اداری می تواند کمک بزرگی به پیشبرد پرونده شخص نمایید. قوانین و ضوابط پیگیری پرونده در این دیوان پیچیدگی و گستردگی زیادی دارد. از این رو اشخاص بدون داشتن علم و تجربه کافی در زمینه پرونده ‌های این دیوان موفق نخواهند بود. شیوه ‌ای که در دیوان عدالت اداری به پرونده ‌ها رسیدگی می ‌شود با دادگاه ‌های عمومی و انقلاب متفاوت است. آیین دادرسی در این نهاد مختص به همین دیوان بوده و به قانون تشکیلات یا آیین دیوان مشهور است. در نتیجه در نوشتن دادخواست باید تجربه و اشراف کاملی روی این قوانین داشت تا به درستی آن را تنظیم نمود. 124 ماده‌ی قانونی و تعداد زیادی نکته در آیین دادرسی دیوان عدالت اداری کشور وجود دارد. از این رو نمی توان در مدت کوتاهی تسلط کامل روی آن‌ ها پیدا کرد. برای اینکه از نتیجه کار مطمئن باشد توصیه می شود تا با وکلای خبره‌ای که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند مشورت نمایید. وکلای کاربلد از روند درست پرونده مطلع بوده و تمام زوایای قانونی کار را می‌ شناسند. در نتیجه دستیابی به نتیجه مطلب در پرونده ‌های دیوان عدالت اداری به نوعی تضمین خواهد شد. البته توجه داشته باشید که تضمین کامل نتیجه در هر دادگاهی خلاف قانون بوده و امکان پذیر نیست. چرا که هیچ کس از جمله وکیل دیوان عدالت اداری از رایی که قاضی پرونده صادر می ‌کند مطلع نیست. آنچه یک وکیل تضمین می کند، پیگیری درست و دقیق پرونده و استفاده از تمام بندهای قانونی به نفع موکل است. بهترین وکلای دیوان عدالت اداری رایمند پیگیری قاطعانه و استفاده از همه ظرفیت قانون برای احقاق حق موکل خود را تضمین می کنند. به همین خاطر رضایت حداکثری موکلین در رزومه قوی وکلای رایمند وجود دارد. برای رزرو وقت مشاوره و راهنمایی ‌های اولیه با شماره‌ های ذیل از گروه وکلای رایمند تماس بگیرید. 

تلفن: 44428277-021

شماره همراه: 09374807447

مراحل رسیدگی به پرونده‌ های دیوان عدالت اداری:

اولین گام که باید توسط وکیل دیوان عدالت اداری انجام گیرد تنظیم دقیق و اصولی دادخواست است. دادخواست در تمام دعاوی قضایی از اهمیت بالایی برخوردار می ‌باشد. زیرا مبنای رسیدگی به پرونده و شکل گیری روند دعوی مورد نظر در دادگاه است. حتی یک جمله اشتباه و نا به جا می تواند روی تاثیرگذاری دادخواست اثر منفی بگذارد. به همین جهت پیشنهاد می شود تا از مشاوره ها و توصیه های وکلای رایمند در این زمینه استفاده کنید. بعد تنظیم دادخواست باید در سامانه ثبت ساجد یا سامانه ثبت دادخواست در دیوان آن را به ثبت رساند. پرونده های ارسال شده به دیوان عدالت اداری بر اساس زمان ارسال نوبت بندی و اولویت بندی می شوند. در مرحله بعدی پرونده و دادخواست ثبت شده در سامانه در شعبه های بدوی رسیدگی خواهد شد. بعد از اینکه رسیدگی های لازم انجام گرفت حکم قطعی صادر و ابلاغ می شود. اگر فرد نسبت به این حکم اعتراضی نداشته باشد قطعی شده و اجرائیه آن صادر می شود. چنانچه فرد این حکم را قبول نداشته باشد امکان اعتراض و درخواست تجدید نظر در مورد آن را دارد. شعب تجدید نظر در دیوان عدالت اداری به این اعتراض رسیدگی خواهند کرد. آرائی که در مرحله تجدید نظر دیوان عدالت اداری صادر می شوند قطعی هستند. با این همه در صورت وجود مغایرت بین این رای و احکام و شرع امکان اعتراض مجدد هست. یکی از مواردی که وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری روی آن تسلط دارد احکام شرعی است. چرا که در بسیاری از پرونده ها با استناد به همین احکام می تواند حق موکل خود را مطالبه کند. 

اهمیت تجربه وکیل دیوان عدالت اداری :

یکی از مهم‌ ترین و اصلی ترین پایه های موفقیت وکیل دیوان عدالت اداری با تجربه بودن آن ها است. چرا که روند رسیدگی به پرونده ها در این دیوان با سایر ارگان های قضایی نظیر دادگاه ها متفاوت است. پس در وهله اول وکیل باید در زمینه پرونده های مطرح شده در این دیوان تجربه داشته باشد. این دیوان به لحاظ قوانین و ضوابط نیز تفاوت های زیادی با سایر دادگاه های کشور دارد. در نتیجه نیاز وکیل به اشراف قانونی به شکل تخصصی بیشتر است. تجربه وکیل تخصصی دیوان عدالت اداری می تواند سرعت پیشبرد پرونده را نیز افزایش دهد. چرا که با ریزه کاری ها و نکاتی آشنا است که در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب یاریگر هستند. در واقع تجربه وکیل می تواند تضمینی برای کسب نتیجه مطلوب در دیوان عدالت اداری باشد. البته توجه داشته باشید که وکلا بر حسب تجربه خود نتایج ممکن را برای شما پیشبینی می کنند. این پیشبینی در خیلی از اوقات از سمت موکلی به تضمین نتیجه تعبیر می شود. در حالی که پیشبینی نتیجه‌ی دادگاه با تضمین آن تفاوت بسیار زیادی دارد. از نظر قانونی هر وکیلی که نتیجه یک پرونده را برای موکل خود تضمین کند مرتکب تخلف شده است. در گروه وکلای رایمند به دلیل تجربه بالا وکلا در دیوان عدالت اداری نتایج برای موکل پیشبینی می شود. 

همچنین بخوانید:  وکیل رابطه نا مشروع

فعالیت وکیل دیوان عدالت اداری رایمند در چه حوزه هایی است؟

حوزه فعالیت دیوان عدالت اداری در کشور بسیار گسترده می باشد. از این رو وکلا باید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این شاخه ها فعالیت داشته باشند. وکلای رایمند در زمینه های مختلفی پرونده های دیوان عدالت اداری را پیگیری می کنند. این بخش ها و حوزه های قابل پیگیری توسط وکلای رایمند شامل موارد زیر می باشد:

1- پرونده های مربوط به کمیسیون ماده 100:

چنانچه در پرونده های مربوط به کمیسیون 100 شهرداری نیاز به مشاوره داشتید با گروه رایمند تماس بگیرید. تمام دعاوی و مشکلات در این کمیسیون توسط وکلای با تجربه گروه رایمند پیگیری به بهترین شکل پیگیری می شود.  

2- پرونده های کمیسیون ماده 99:

این کمیسیون به تخلفات ساختمانی خارج از حریم شهری و ساخت و سازهای بدون پروانه رسیدگی می کند. اگر با اختلاف نظر و پیچیدگی هایی در این مورد مواجه شدید با ما در گروه رایمند تماس بگیرید. 

3- پرونده های بیمه تامین اجتماعی:

این سازمان پوشش دهنده کارگران و صاحبین مشاغل آزاد در کشور است. چنانچه با این سازمان دچار مشکلاتی شده اید و نیاز به اقدام قضایی دارید ما در کنار شما هستیم. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری رایمند شما را تا دستیابی به نتایج مطلوب در این سازمان همراهی می کند. 

4- پرونده های حوزه‌ی امور مالیاتی:

یکی از شایع‌ ترین پرونده های مطرح در دیوان عدالت اداری مربوط به این سازمان می باشد. این سازمان به منظور اجرای قانون برنامه سوم توسعه کشور فعالیت می کند. سازمان امور مالیاتی به طور مستقیم زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی می باشد. رسیدگی به اختلافات پیش آمده با این سازمان نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. از این رو باید قوی ترین و بهترین وکلای دیوان عدالت اداری را در کنار خود داشته باشید. 

5- پرونده های شهرداری:

قوانین مربوط به شهرداری ها توسط نهادها و گروه های مختلفی تصویب می شوند. در واقع مجلس شورای اسلامی به تنهایی تعیین کننده قوانین اجرایی در شهرداری ها نیست. بنابراین وکیل پیگیری کننده این پرونده ها باید از تمام زیر و بالای قوانین حاکم بر شهرداری ها آگاه باشد. 

گروه وکلای رایمند در تمام موارد فوق وکلایی حرفه ای و خبره در اختیار دارد. کافی است با شماره های درج شده در این مطلب تماس گرفته و با بهترین وکلای تهران ارتباط بگیرید. 

سخن پایانی:

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در گروه وکلای رایمند از تجربه و دانش بالایی برخوردار است. این دو فاکتور مهم ترین عامل در پیشبرد و موفقیت پرونده ها در این دیوان می باشند. 

مزایای همکاری با وکلای رایمند

  • حق متعارف وکالت
  • تسریع در روند دادرسی
  • توضیح کامل قوانین حقوقی پرونده موکل
  • جلب اعتماد و رضایت موکل در پیش برد اهداف پرونده
  • حفظ اسرار و اطلاعات پرونده موکلین و اطمینان به عدم افشاگری
  • پیگیری مستمر روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم قوانین حقوقی
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • فعالیت وکلای باتجربه و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…) و کیفری
  • و…

وکالت تخصصی

لطفا به این نوشته امتیاز دهید:

196
امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

رزرو مشاوره با وکیل