ملکیوکیل

وکیل تضمینی ملک

علیرغم اینکه املاک و مستغلات دارای ارزش مالی بالایی هستند اما اطلاعات حقوقی کمی در خصوص آن ها وجود دارد. همین آگاهی اندک موجب بروز اختلافات زیادی در زمان معامله املاک می گردد. همین که پرونده های مربوط به اختلاف ملکی از تکثر بالایی در مراجع قضایی برخوردار هستند موید این موضوع است. حضور وکیل تضمینی ملکی در کنار شما قطعا کمک زیادی به پیشبرد درست پرونده می کند. وکلای ملکی گروه رایمند با تکیه بر تجربه و دانش بالای خود به دفاع از موکلین خود می پردازند. برای کسب بهترین نتیجه ممکن در پرونده های قضایی ملکی با شماره های 44428277-021 و 09374807447 تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان گروه وکلای رایمند به شما در مسیر رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. 

انواع دعاوی ملکی کدام است؟

پیش از معرفی دعاوی ملکی توصیه می کنیم تا در زمان معاملات ملکی حتما با وکلای حرفه ای مشورت نمایید. چرا که دانش و آگاهی از قوانین حاکم در این حوزه اولین رمز پیشگیری از بروز اختلاف است. بسیاری از سوء تفاهمات و سودجویی ها در این حوزه به دلیل عدم آگاهی افراد از قانون رخ می دهد. بعد از مواجه با مشکلات و اختلاف نظرات در این حوزه نیز از وکیل تضمینی ملکی کمک بگیرید. اما دعاوی مختلف ملکی در دادگاه های ایران عبارتند از:

1- دعاوی ملکی حقوقی:

بیشترین تعداد پرونده های ملکی از نوع حقوقی بوده و اغلب اختلافات در این غالب مطرح می شود. در قانون پیشبینی های لازم برای رسیدگی و حل اختلافات حقوقی ملکی اعمال شده است. دعاوی نظیر:

  • الزام فک رهن و سندهای ضمانتی
  • الزام به تحویل ملک
  • الزام به تنظیم سند رسمی برای املاک
  • الزام به دریافت صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان هایی با واحدهای مستقل و متعدد
  • دعوی مربوط به الزام دریافت پایان کار
  • دعوی تصرف عدوانی

در حوزه دعاوی حقوقی ملکی قرار می گیرند. اختلاف اصلی در این دعاوی به دلیل اشتباهات یا بروز خسارت های مالی ناشی از سهل انگاری رخ می دهد. وکلای ملکی رایمند با تخصص و تجربه بالا در این حیطه می توانند پرونده را در مسیر درستش قرار دهند. کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و درخواست وکیل تضمینی ملکی از گروه رایمند را ثبت کنید. 

44428277-021

09374807447

2- دعاوی ملکی کیفری:

این بخش از دعاوی ملکی همراه با دادخواست کیفر است. دلیل اصلی دادخواست ملکی کیفری نیز ارتکاب عمدی جرم و یا کلاهبرداری است. پیچیدگی های این قبیل پرونده های ملکی نسبت به نوع حقوقی آن ها بیشتر است. در نتیجه باید از وکلایی کمک گرفت که به صورت تخصصی در این موارد کار کرده اند. چنین وکلای با تجربه و حرفه ای را گروه وکلای رایمند خواهید یافت. مجموعه وکلای رایمند فعالیت تمام وکلای این گروه را تضمین می کنند. منظور از این تضمین نیز تضمین نحو عملکرد وکیل و پیشبرد پرونده است. به طوری که پرونده ملکی فرد از بهترین روش و مسیر هدایت شده و بهترین نتیجه ممکن با توجه به شرایط پرونده اخذ خواهد شد. این نوع تضمین خیال موکل را از بابت تبحر و توانمندی وکیل آسوده می کند. نکات زیادی در زمینه پرونده های کیفری ملکی وجود دارد که باید به آن ها واقف بود. به عنوان مثال این پرونده ها شامل عدم اطلاع یا سهل انگاری نمی شود. مهم ترین دعاوی ملکی کیفری که باید توسط وکیل تضمینی ملکی پیگیری گردد اعم از:

  • دعاوی مربوط به جعل سند با هدف کلاهبرداری و فریب
  • دعاوی مربوط به خیانت در امانت
  • دعاوی کلاهبرداری در خرید و فروش ملک
  • دعاوی انتقال دادن منافع ملک به افرادی جر ذی نفع
  • دعاوی خرید یا فروش معارض

می باشد. 

3- دعاوی ملکی ثبتی:

نوع دیگر از پرونده های درگیریهای ملکی دعاوی ثبتی هستند. در این دعاوی به نوعی در چهارچوب دعاوی حقوقی در این حوزه جای می گیرند. با این حال به دلیل تعدد و البته حساسیت بالای موضوع به صورت جداگانه دسته بندی و بررسی می شوند. این دسته از پرونده های ملکی به ثبت اسناد و املاک مرتبط است و شامل:

  • ابطال نمودن سند رسمی
  • ابطال نمودن اجرائیه ثبتی املاک مرتبط
  • ابطال نمودن سند مالکیت معارض
  • دعوی های مربوط به افراز ملک دعاوی اجرای ثبت
  • دعاوی مربوط به توقیف عملیات اجرایی

می‌ باشد. 

وکیل تضمینی ملکی به چه کسی گفته می شود؟

دعاوی ملکی به علت آن که از ارزش مادی بالایی برخوردار هستند پیچیدگی های زیادی هم دارند. این پیچیدگی ها باعث شده تا علاوه بر دانش تجربه هم فاکتور مهمی در پیشبرد پرونده باشد. در نتیجه حضور وکیلی که در زمینه دعاوی ملکی تخصص دارد و توانمندی بالایی در این حوزه دارد ضروری است. توانمندی وکیل را نیز بر اساس رزومه او و میزان موفقیت در پرونده های مشابه می توان ارزیابی کرد. وکلای ملکی تضمینی در گروه وکلای رایمند بهترین های حوزه‌ی کاری خود به شمار می روند. پرونده های ملکی از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین بسیار ضروری است که وکیل به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته باشد. در غیر این صورت امکان اشراف کامل روی همه قوانین و زیر و بم های کار وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که تضمین وکیل روی رای نهایی دادگاه از نظر قانونی جرم محسوب می شود. بنابراین با چنین وعده هایی از سوی افراد مختلف فریب نخورید. منظور اصلی از تضمین وکالت تضمین روی پیشبرد قدرتمندانه پرونده ملکی است. شما برای دسترسی به وکیل تضمینی ملکی کافی است با گروه وکلای رایمند تماس بگیرید. این کار از طریق شماره های درج شده در سایت یا تکمیل فرم مربوطه امکان پذیر است. 

بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟

وکلای تضمینی اغلب در گروه بهترین وکلای حوزه‌ی کاری خود قرار می گیرند. برای شناخت بیشتر این گروه از وکلا باید با ویژگی ها و شاخصه های برتر آن ها آشنا شد.

همچنین بخوانید:  حضور متهم در دادگاه کیفری الزامیست

1- تجربه وکیل ملکی تضمینی:

تجربه چه در حوزه وکالت و چه در سایر رشته ها از پایه های مهم توانمندی فرد محسوب می شود. به ویژه در حوزه وکالت ملکی که گستردگی و پیچیدگی های بسیار زیادی در پرونده ها وجود دارد. بخش زیادی از موفقیت پرونده های ملکی به تجربه کافی وکیل پرونده بستگی دارد. در نتیجه وکلای بدون تجربه را نمی توان در گروه وکلای تضمینی قرار داد.

2- دانش و اطلاعات قانونی و حقوقی کامل:

وکیل تضمینی ملکی باید از تجربه و دانش بالایی در حوزه کاری خود برخوردار باشد. پرونده های ملکی ابعاد و بخش های مختلفی را شامل می شوند. در نتیجه باید اشراف قانونی کاملی از طرف وکیل روی ابعاد مختلف پرونده وجود داشته باشد. فراموش نکنید که هرگز بدون حضور و کمک یک وکیل ملکی خوب در مسیر دادگاه پا نگذارید. زیرا شانس موفقیت پرونده شما بدون وکلای خبره بسیار اندک خواهد بود. مردم عادی به دلیل عدم آگاهی اشتباهات زیادی در روند پیشبرد پرونده های خود مرتکب می شوند. این اشتباهات در اغلب اوقات باعث نرسیدن به حق قانونی آن ها در دادگاه می گردد. در صورتی که حضور وکیل ملکی تضمینی و ممتاز مانع از دست رفت حق موکل در پرونده خواهد شد. 

3- حسن نیت و صداقت وکیل در کار:

بهترین وکلا همیشه نسبت به پرونده و شرایط آن با موکل خود صادق هستند. برخی از پرونده های ملکی دیگر ارزش وقت گذاشتن یا پیگیری را ندارند. این موارد باید به کاملا شفاف و صادقانه با موکل در میان گذاشته شود. وکیل تضمینی ملکی در شرایط بحرانی و سخت پرونده صبور بوده و قدرت تحلیل مسائل را از دست نمی دهد. همیشه باید صلاح و منفعت موکل در روند پیشبرد پرونده مد نظر وکیل قرار داشته باشد. 

4- توانمندی بالا در لایحه نویسی:

یکی از شاخصه های مهم و مورد نیاز برای وکلای ملکی توانایی آن ها در لایحه نویسی است. تنظیم ماهرانه و خوب لایحه سهم بزرگی در موفقیت پرونده های ملکی ایفا می کند. در نتیجه در زمان انتخاب بهترین وکیل ملکی باید این مورد نیز مد نظر قرار داده شود. وکلایی که به خوبی لایحه می نویسند روی تمام بخشهای پرونده تسلط بالایی دارند. در نتیجه به نحو احسن از حق موکل خود در برابر قاضی دفاع خواهند کرد. این فاکتورها در وجود یک وکیل تا حد زیادی روی تعیین سرنوشت پرونده ها اثرگذار است.  

بهترین وکیل تضمینی ملکی در تهران:

چنانچه در شهر تهران به بهترین وکلای تضمینی در حوزه ملکی نیاز دارید با گروه وکلای رایمند تماس بگیرید. فعالیت تخصصی در حوزه‌ی ملکی باعث شده تا توانمندی بالایی در وکلای این مجموعه ایجاد شود. رزومه و رضایت بالای موکلین پیشین نیز موید این موضوع می باشد. تمام دسته بندی های گفته شده در حوزه دعاوی ملکی توسط گروه وکلای رایمند پذیرفته می شود. با حضور بهترین وکلای ملکی تهران در کنار خود از روند پیشرفت پرونده ملکی خود در دادگاه مطمئن خواهید بود.

سخن پایانی:

وکلا همراهان توانمندی هستند که همه ما در پرونده های قضایی خود به آن ها نیاز داریم. این نیاز در برخی از پرونده ها نظیر دعاوی ملکی دو چندان خواهد بود. چرا که پیچیدگی و گستردگی بالایی در اغلب پرونده های ملکی وجود دارد. حضور وکیل تضمینی ملکی از گروه وکلای رایمند به معنای حضور بهترین همراه در کنار شماست. برای دریافت وقت مشاوره با وکلای رایمند از طریق شماره های 44428277-021 و 09374807447 اقدام فرمایید.

مزایای همکاری با وکلای رایمند

  • حق متعارف وکالت
  • تسریع در روند دادرسی
  • توضیح کامل قوانین حقوقی پرونده موکل
  • جلب اعتماد و رضایت موکل در پیش برد اهداف پرونده
  • حفظ اسرار و اطلاعات پرونده موکلین و اطمینان به عدم افشاگری
  • پیگیری مستمر روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم قوانین حقوقی
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • فعالیت وکلای باتجربه و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…) و کیفری
  • و…

وکالت تخصصی

لطفا به این نوشته امتیاز دهید:

173
امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

رزرو مشاوره با وکیل