وکیل

وکیل قاضی بازنشسته

وکیل قاضی بازنشسته | تهران ✔️ | وکیل | متخصص | بهترین | هزینه | وکلای رایمند

عنوان ها

پرونده های موفق قاضی بازنشسته وکلای رایمند

1.تبرئه متهمی با 73 شاکی سرقت که وکیل قاضی بازنشسته در این پرونده موفق شد.

2.دریافت مجازات دیه و اعدام برای قاتلی که همسر خود را به قتل رسانده و جسد وی را سوزانده.

3.دریافت مجازات برای متهمی به جرم سوزاندن خانمی با بنزین توسط وکیل قاضی بازنشسته رایمند.

4.دریافت مجازات اعدام و دیه توسط وکیل برای متهمی که مورد اتهام تجاوز و آدم ربایی مسلحانه قرار گرفته بود.

5.تبرئه متهمی توسط وکیل قاضی بازنشسته که متهم به قتل شده بود.

6. دستگیری و کشف مواد مخدر از باند مواد مخدر.

7. دریافت خسارت و مجازات برای متهم جعل سند و فروش مال غیر.

8.دریافت مجازات برای متهم به جرم زمین خواری به ارزش کلان.

9.اتهام تجاوز پزشک به بیمار که توسط وکیل قاضی بازنشسته رد شد.

10. مجازات صادر شده از دادگاه انقلاب برای مشربات الکلی که توسط وکیل متهم تبرئه شد.

11.دریافت مجازات برای تجاوز و به قتل رساندن یک خانم توسط وکیل.

12.دریافت مجازات برای قتل و قطع عضو با سلاح سرد.

13.دریافت مجازات برای متهمان به جرم سرقت مسلحانه و گروگانگیری توسط وکیل قاضی بازنشسته.

14.دریافت مجازات برای سارقان به اتهام سرقت از بانک.

15.دریافت مجازات اعدام برای متهم به اتهام سرقت مسلحانه و تجاوز.

و…

وکیل قاضی بازنشسته وکیل ای می باشد که در گذشته در دادگاه به عنوان قاضی وظیفه قضاوت و یا در کل در دادگاه و مراجع قضایی مسولیت ای را بر عهده داشته است و بعد از بازنشستگی طبق اختیاری که قانون به آن ها داده است می توانند اقدام به وکالت و کسب پروانه وکالت نمایند.

قاضی بازنشسته

برخی از قضات بعد از پایان دوره کاری شان یا به اصطلاح بعد از بازنشستگی شان در دادگاه و مراجع قضایی به واسطه حضور و فعالیت طولانی مدتشان در دادگاه و قوه قضاییه و آشنایی و تسلط زیادی که بر قوانین و مقررات پیدا کرده اند، اقدام به کسب پروانه وکالت می کنند، تا پس از بازنشستگی بتوانند وکالت پرونده ها را دریافت نمایند.

وکیل پایه یک دادگستری قاضی بازنشسته

در مواقعی پرونده هایی وجود دارند که برد و موفقیت در آن پرونده برای هر یک از طرفین دعوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ این اهمیت به دلایلی مانند منافع مالی زیاد برای شخصی و یا حتی موضوع مرگ و زندگی شخصی، در میان است، لذا اشخاص در این مواقع از قاضی بازنشسته وکیل پایه یک دادگستری به دلیل تخصص و تبحر بسیار بالایی که دارند، کمک می گیرند.

وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

به پرونده هایی که در دیوان عالی کشور رسیدگی می شود، افراد به منظور کمک گرفتن از وکیل چه در جایگاه شاکی چه متهم صرفا می باسیت از وکیل قاضی بازنشسته یا وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرند.

دیوان عالی کشور

به طور کلی دیوان عالی کشور وظیفه نظارت بر عملکرد مراجع قضایی و دادگاه های سراسر کشور را بر عهده دارد؛ دیوان عالی کشور به 2 بخش شعب دیوان عالی کشور و هیأت‌های عمومی دیوان عالی کشور تقسیم می شود، که هر کدام از این بخش ها شرایط و وظیفه مختص به خود را دارا هستند؛ همچنین می توان بیان کرد که مطرح ترین و متخصص ترین قضات کشور در دیوان عالی مسئول هستند.

وکیل قاضی بازنشسته در تهران

با توجه به این که بعضی از جرایم چه در شهرستان ها رخ داده باشند چه در تهران، جلسات دادگاه روند رسیدگی به آن جرایم در دادگاه های تهران برگزار می شود؛ وکیل قاضی بازنشسته تهران از تجربه بالاتری به دلیل مواجه با پرونده های گوناگون بیشتری برخوردار می باشد.

وکیل قاضی بازنشسته متخصص

برخی از پرونده ها که از حساسیت بالایی به دلیل نوع جرم و مجازات تعیین شده برای آن جرم برخوردار هستند، نیازمند مشورت و همراهی وکیل قاضی بازنشسته در پرونده می باشند، وکیل قاضی بازنشسته دارای تخصص بسیار بالایی در زمینه جرایم کیفری و حقوقی و همچنین تبرئه متهم در دادگاه از اتهام وارده می باشد.

مزایای وکیل قاضی بازنشسته

در مقایسه وکیل قاضی بازنشسته با سایر وکلا که تجربه قضاوت در دادگاه را نداشته و همچنین به طبع تجربه کمتری از حضور در دادگاه را دارند، حضور قضاوت در دادگاه حداقل به مدت 30 سال و رویارویی و مواجه با انواع پرونده ها از امتیازات و مزایای وکیل قاضی بازنشسته محسوب می شود، زیرا یکی از رکن های مهم در حوزه وکالت داشتن تجربه بالا به واسطه حضور در دادگاه و آشنایی کامل با قوانین و مقررات قضایی می باشد.

بهترین وکیل قاضی بازنشسته

وکیل قاضی بازنشسته به دلیل حضور بسیاری که در دادگاه برای رسیدگی به انواع پرونده ها داشته است، دارای تجربه زیادی می باشد و همچنین تسلط و آگاهی به روند رسیدگی به انواع پرونده ها و رای های صادره را دارا می باشد؛ همچنین از ویژگی های بهترین وکیل قاضی بازنشسته می توان به عدم وجود تخلفات قضایی مانند دریافت رشوه و موارد مشابه در سابقه قضاوت ایشان اشاره کرد.

همچنین بخوانید:  حکم قضایی دخول از پشت با نامحرم

بدون وکیل به دادگاه نروید!

پروانه وکالت برای قاضی بازنشسته

طبق ماده 8 اصلاحی 1373 لایحه قانونی استقلال کانون وکلا، قضات بعد از بازنشستگی و یا حتی بعد از باز خرید خود به دلایل مختلف، می توانند بدون آزمون وکالت درخواست کسب پروانه وکالت نمایند؛ زیرا قانون با پشتوانه تجربه و تخصصی که در مدت قضاوت و فعالیت در دادگاه و مراجع قضایی کسب کرده اند، همچنین با توجه به سابقه فعالیت در دادگاه به منظور عدم وجود تخلفات در رزومه شان به موجب رد صلایت از کسب پروانه وکالت، این امکان را به قضات می دهد.

قوانین دریافت پروانه وکالت قاضی بازنشسته

مطابق ماده 8 لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری، اشخاصی که بیشتر از10 سال سابقه فعالیت و حضور در دادگاه و خدمات قضایی را داشته باشند، همچنین اشخاصی که دارای دانشنامه لیسانس به علاوه سابقه فعالیت در دادگاه را داشته باشند، به علاوه این مورد که در تمام این شرایط افراد نباید در سابقه فعالیت شان تخلفات قضایی داشته باشند؛ این اشخاص می توانند اقدام به دریافت پروانه وکالت نمایند.

جلوگیری از وکیل شدن قاضی بازنشسته

درست است که دریافت پروانه وکالت برا قضات بازنشسته دشواری ندارد، اما قضات ای که بعد از بازنشستگی اقدام به کسب پروانه وکالت می کنند باید از فیلتر های نهاد های نظارتی مانند حفاظت اطلاعات قوه قضاییه عبور کنند؛ یکی از مواردی که این نهاد به آن توجه دارد عدم وجود تخلفات قضایی مانند دریافت رشوه، رانت خواری و قضاوت ها و صدور مجازات های عادلانه در سابقه فعالیت قضات در دادگاه می باشد، از این جهت در صورت وجود تخلف در رزومه کاری قاضی بازنشسته امکان جلوگیری از دریافت پروانه وکالت ایشان وجود دارد.

هزینه وکیل قاضی بازنشسته

هزینه ای که صرف وکالت و مشورت با وکیل قاضی بازنشسته می شود، در واقع می توان این گونه بیان کرد که نوعی سود می باشد؛ زیرا وکیل قاضی بازنشسته به دلیل تخصص و تجربه بالایی که در این زمینه دارد احتمال برد شما را در دادگاه بسیار بالا می برد.

وکیل قاضی بازنشسته رایمند

وکلای رایمند مفتخر می باشد که با بهترین و مطرح ترین وکلای قاضی بازنشسته در کشور همکاری داشته، و این اطمینان را به شما می دهند با مشورت و کمک گرفتن از وکیل قاضی بازنشسته احتمال برد و موفقیت شما در پرونده دو چندان می شود.

مزایای همکاری با وکلای رایمند

  • حق متعارف وکالت
  • تسریع در روند دادرسی
  • توضیح کامل قوانین حقوقی پرونده موکل
  • جلب اعتماد و رضایت موکل در پیش برد اهداف پرونده
  • حفظ اسرار و اطلاعات پرونده موکلین و اطمینان به عدم افشاگری
  • پیگیری مستمر روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم قوانین حقوقی
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • فعالیت وکلای باتجربه و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…) و کیفری
  • و…

وکالت تخصصی

لطفا به این نوشته امتیاز دهید:

167
امتیاز کاربران: 5 ( 3 رای)

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. یک سوال وقتی وکالت طلاق داریم، مگه اون طرف مقابل میتونه دعوایی طرح کنه که بخواد به فرجام خواهی برسه؟ اگر فقط گزینه بلاعزل باشه کفایته؟

    1. پاسخ وکیل پایه یک دادگستری آقای اسماعیلی: اگروکالت نامه حق عزل ساقط نشده باشد بله میتونید بله کفایت میکند

  2. اگر دزد يا باشخصي در خيابان درگير بشه طرف سلاح سرد(چاقو يا چوب) داشته باشه چطور؟؟

    1. پاسخ وکیل پایه یک دادگستری آقای اسماعیلی: اینجا یک درگیری ساده هست که یکی از طرفین از سلاح سرد استفاده کرده است خیلی فرقی نداره شخص دزد هست یانه چون درگیری در خیابان هست یک درگیری ساده هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

رزرو مشاوره با وکیل